Jak mogę zgłosić reklamację?
Reklamację złożysz w zakładce „Moje konto – Reklamacje i zwroty”, w kilku krokach.
Naciśnij niebieski przycisk „złóż reklamacje”.
Krok 1. Wpisz frazę, po której wyszukasz produkt, który chcesz zareklamować. Może być to jego indeks TIM, indeks producenta, kod EAN, nr faktury, nr dokumentu WZ lub nr seryjny bębna. Jeśli nie pamiętasz numeru faktury, po prawej stronie znajdziesz żółty przycisk, który przeniesie Cię na stronę „Dokumenty”, gdzie znajdziesz wszystkie faktury.
Po wpisaniu frazy wyświetlą się wszystkie faktury i dokumenty WZ zawierające podany produkt. Zobaczysz również datę wystawiania faktury/dokumentu WZ, kwotę, na jaką został wystawiony dokument, oraz numer zamówienia. Wybierz zamówienie, którego dotyczy reklamacja.
Krok 2. Teraz wyświetlą się wszystkie produkty z danej faktury, ich nazwa, ilość, indeks TIM oraz indeks producenta. Zaznacz po lewej stronie produkty, które chcesz zareklamować, oraz wybierz ilość reklamowanych produktów.
Krok 3. Uzupełnij dane osoby zgłaszającej reklamację, adres do obsługi reklamacji, powód reklamacji, a także oczekiwania związane z reklamacją. Możesz również dodać uwagi. Do swojego zgłoszenia możesz dodać zdjęcia w formacie .jpg, .png lub .pdf ukazujące powód reklamacji. Kliknij „Wyślij wniosek”. Informacje o złożonym wniosku dostaniesz również drogą mailową.