Wtyk do ładowania samochodów elektrycznych i hybrydowych wtyczka TYP2 system europejski AC 400V 16A 11kW ⭐⭐⭐⭐⭐ Myśląc o samochodach spalinowych najczęściej zadajemy sobie pytania dotyczące spalania czy też możliwościach przyspieszenia. Natomiast myśląc o autach elektrycznych zastanawiamy się nad ich zasięgiem oraz szybkością ładowania. Nie da się niestety precyzyjnie określić jak długo nasz samochód będzie się ładować oraz ile kilometrów na pełnym naładowaniu przejedziemy. To drugie w głównej mierze zależne jest od naszego stylu jazdy oraz tego, czy potrafimy umiejętnie odzyskiwać energię podczas hamowania. Pojemność akumulatora w tym przypadku jest drugorzędna. Wydawać by się mogło, że kabel do ładowania samochodu elektrycznego podobnie jak wtyczka z kablem domowych urządzeń AGD jest tylko zwykłym złączem. Nic bardziej mylnego! Mimo, iż w obu przypadkach mamy do czynienia z przewodowym połączeniem elektrycznym to kabel do ładowania samochodów elektrycznych jest dużo bardziej zaawansowanym technologicznie produktem. Nieodpowiednio dobrany przewód może być przyczyną niedostosowania parametrów ładowania do samochodu. Wybierając kabel do ładowania samochodu elektrycznego zastanawiamy się, który będzie najlepszy do naszego auta pod względem mocy, szybkości ładowania czy ergonomii. Przewody ładujące spełniają standardy IEC 62196. 1-2014; IEC 62196. 2-2014; IEC 61851, jak również są zgodne z RoHS. ➡️ Właściwości przewodu do ładowania z wtyczką TYP2 AC 400V 16A 11kW: ✔️ styki wykonane z posrebrzanego stopu miedzi w gumowej izolacji; ✔️ prąd znamionowy 16A; ✔️ napięcie znamionowe 400V; ✔️ moc 11kW (jest uzależniona od rzeczywistego napięcia w sieci el. pod obciążeniem 16A); ✔️ wtyczka standard IEC 62196-2 (Typ 2); ✔️ długość przewodu: 5m. ➡️ Kompatybilność z samochodami wyposażonymi w gniazda typu 2: ✔️ Audi A3 e-tron, Q7 e-tron i inne elektryczne oraz hybrydowe modele audi; ✔️ BMW 225e, 328e, 330e, 40e; ✔️ BMW i3, i8; ✔️ BYD e6; ✔️ Honda e; ✔️ Mercedes Vito E-Cell; ✔️ Nissan Leaf 2018; ✔️ Opel Corsa-e; ✔️ Peugeot e-208, e-2008 SUV; ✔️ Porsche Cayenne S E-HYBRID, Panamera S PHEV; ✔️ Renault Zoe; ✔️ Smart Electric Drive; ✔️ Tesla Model 3, Model S, Model X; ✔️ Volvo V60 PHEV, XC90 PHEV; ✔️ VW e-Golf, VW e-up!, ID-3. Standard TYP2 (IEC 62196-2:2014) Tryb ładowania 3 Sposób podłączenia B Rodzaj prądu AC Kolor obudowy czarny Kolor kabli czarny Temperatura otoczenia (praca) -30° ... +50°C Temperatura otoczenia (przechowywanie) -40° ... +80°C Stopień ochrony IP54 Materiał obudowy wtyczki plastik termoutwardzalny UL94V-0 Materiał osłony tworzywo TPU Materiał styków posrebrzany stop miedzi Rodzaj wtyku wtyczka Typ 2 trójfazowa 16A Kabel EVC H07BZ5-F 5 x 2,5+1 x 0,75 450/700V IEC 62893-3 EN 50620 5m Wytrzymałość mechaniczna > 10000 (wpięć i wypięć) Maksymalna siła ciągnięcia < 100N Odporność na upadek z wysokości 1m Odporność na nacisk 2t Prąd znamionowy 16A Napięcie znamionowe 400V Maksymalna wytrzymałość napięciowa 2500V Moc 11kW Ilość pinów zasilających 3P (L1, N, PE) Ilość pinów sygnałowych 2 (PP, CP) Prąd pinów sygnałowych 2A Rezystancja izolacji 5MΩ 500V DC Rezystancja uziemienia <0.05 Ω Do każdej sztuki dołączony protokół kontrolny tak Waga netto 1,6kg Normy i certyfikacje RohS IEC 62196.1-2014 IEC 62196.2 -2014 CE, EAC Numer katalogowy MEAC-T-016A-V1-03-5M EAN 5907589339925