Wyłączniki silnikowe przyciskowe są elektromechanicznymi urządzeniami ochronnymi dla obwodu głównego. Są one wykorzystywane głównie do ręcznego wyłączania oraz włączania silników i zabezpieczają je przed skutkami zwarć i zanikiem fazy. Ochrona przy użyciu wyłączników silnikowych pozwala oszczędzić koszty, przestrzeń i zapewnia szybką reakcję na zwarcie, poprzez wyłączenie obwodu w milisekundach. Wyłączniki silnikowe mogą być łączone z szeroką gamą akcesoriów, w celu prawidłowej pracy ze stycznikami i przekaźnikami przeciążeniowymi.
Paremeter | Wartość |
---|---|
Głębokość | 91.3 |
Budowa urządzenia | Kompletne urządzenie w obudowie |
Ze zintegrowanym wyzwalaczem podnapięciowym | NIE |
Zabezpieczenie termiczne | TAK |
Ze zintegrowanym stykiem pomocniczym | NIE |
Szerokość | 44.5 |
Liczba biegunów | 3 |
Stopień ochrony (IP) | IP20 |
Wysokość | 81 |
Zakres nastawy wyzwalacza zwarciowego | 223 |
Rodzaj elementu wykonawczego | Przycisk |
Sposób wyzwalania | Termomagnetyczny |
Znamionowa moc pracy dla AC-3, 400 V | 7.5 |
Czułość na zanik fazy | TAK |
Znamionowe napięcie pracy | |
Znamionowy prąd ciągły Iu | 18 |
Znamionowa moc pracy dla AC-3, 230 V | 4 |
Znamionowa zwarciowa zdolność łączeniowa Icu przy 400 V, AC | 15 |
Rodzaj podłączenia styków głównych | Zacisk ramowy |