Wysyłka do Niemiec

Wysyłka do Niemiec
Zamawiaj produkty do Niemiec z magazynu wewnętrznego TIM.pl! Usługa dostępna dla wszystkich klientów biznesowych, którzy są polskimi podatnikami VAT. W tej zakładce znajdziesz wszelkie niezbędne informacje o usłudze!

Informacje

Możliwość wysyłki obejmuje tylko produkty z naszego magazynu TIM.
Realizacja odbywa się paczką lub paletą. Produkty oznaczone:

  • zielonym lub szarym samochodzikiem - można zamówić do Niemiec
  • pomarańczowym samochodzikiem - nie można zamówić do Niemiec
Wysyłka do Niemiec
Kto może skorzystać?

Wysyłka do Niemiec dostępna jest wyłącznie dla posiadaczy konta biznesowego (załóż konto biznesowe), którzy są polskimi podatnikami VAT.

Jak przebiega i ile trwa dostawa?

Standardowo zamówienia złożone do godziny 15:00 (o ile wszystkie produkty są dostępne, a zamówienie jest opłacone lub klient ma dostępny limit kredytowy) są pakowane i nadawane jeszcze tego samego dnia. Dostawa realizowana jest w ciągu 2-5 dni od momentu wysyłki.

Śledzenie przesyłki: Status realizacji dostawy można sprawdzić w historii zamówień. Brakujące informacje lub niewystarczający link do listu przewozowego można zgłosić poprzez formularz kontaktowy w Centrum Pomocy.

Dostępne metody płatności i koszty wysyłki

Oferujemy większość dostępnych opcji płatności – Przelewy24, Przedpłata, Limit kredytowy, PragmaGo raty. Niestety, dla wysyłek do Niemiec nie oferujemy płatności za pobraniem.

Zachęcamy do wygodnych płatności z góry, dostępnych u operatora Przelewy24.

Koszty dostawy poznasz po dodaniu produktów do koszyka. Wszystkie informacje o kosztach przesyłki znajdują się w warunkach i kosztach dostawy.

Jak przebiega zwrot towaru z Niemiec?

Obecnie warunki zwrotów dla towarów wysyłanych do Niemiec są identyczne z warunkami zwrotów w Polsce. Przed złożeniem wniosku o zwrot dla lokalizacji w Niemczech, prosimy o kontakt z działem reklamacji i zwrotów poprzez formularz kontaktowy w Centrum Pomocy w celu koordynacji procesu zwrotu.

Zobacz materiał video
Mamy nadzieję, że nasza usługa spełni oczekiwania i umożliwi sprawną wysyłkę towarów do Niemiec dla naszych cenionych klientów biznesowych!

Najczęściej zadawane pytania

Do kogo skierowana jest możliwość wysyłki towaru do Niemiec?
Wysyłka do Niemiec dostępna jest dla klientów z kontem biznesowym/firmowym, którzy są polskimi podatnikami VAT.
Jakie produkty można zamówić z wysyłką do Niemiec?
Wysyłka do Niemiec możliwa jest dla produktów z magazynu TIM (oznaczone zielonym lub szarym samochodzikiem) realizowane paczką lub paletą. Nie ma możliwości wysyłania towarów z magazynu zewnętrznego (oznaczone pomarańczowym samochodzikiem) oraz transportem specjalnym.
Jaki jest szacowany czas dostawy?
Średni czas dostawy to 2-5 dni od momentu wysyłki.
W jaki sposób sprawdzę status realizacji dostawy?
Status realizacji można sprawdzić, wchodząc w historię zamówień tak jak w przypadku standardowych zamówień.
Czy jest możliwość wyboru zapłaty za pobraniem?
Niestety dla wysyłek do Niemiec nie ma możliwości płatności za pobraniem. Zachęcamy do wygodnych płatności z góry (Przelewy24, Przedpłata, Limit kredytowy, PragmaGo raty).
Jakie są koszty związane z wysyłką do Niemiec, czy istnieją różne pakiety cenowe?
Informacje o koszcie przesyłki znajdują się na stronie https://www.tim.pl/warunki-i-koszty-dostawy, poznasz je też po wprowadzeniu produktów do koszyka.
Jakie są warunki zwrotu towarów wysłanych do Niemiec?
Obecnie warunki zwrotów dla towarów wysyłanych do Niemiec są tożsame z warunkami zwrotów wysłanych w Polsce. Przed wygenerowaniem wniosku o zwrot dla lokalizacji z Niemiec prosimy o kontakt z działem reklamacji i zwrotów poprzez formularz kontaktowy w Centrum Pomocy.