BLIK
Za zakupy na TIM.pl możesz zapłacić za pomocą kodu BLIK. Poniżej szczegóły dotyczące płatności BLIK oraz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
Informacje
BLIK to metoda płatności, dzięki której łatwo i szybko zapłacisz za zakupy. Kod BLIK to jednorazowy, 6-cyfrowy kod, który znajdziesz w aplikacji swojego banku. Ważny jest 2 minuty. Po upływie tego czasu, możesz wygenerować nowy. Kodu używasz, by rozpocząć swoją płatność. Limit pojedynczej transakcji Blik wynosi 55 000 zł brutto.
Co z nami zyskujesz?
Bezpieczeństwo
Szybkość transakcji
Dostępność
Wygodę
Zobacz jakie metody płatności oferuje TIM.pl
Najczęściej zadawane pytania
Jak dokonać transakcji blikiem?
Zaloguj się na swoje konto na TIM.pl. Po dodaniu odpowiednich produktów do koszyka pod listą produktów wybierz sposób płatności "Przelewy24 ( BLIK )". Następnie, gdy już sfinalizujesz zamówienie, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę bankową, gdzie musisz wpisać kod Blik zgodnie z zaleceniami banku.
Jak opłacić faktury blikiem?
Zaloguj się na swoje konto na TIM.pl i przejdź do swoich dokumentów ("Moje konto" > "Dokumenty"). Zaznacz odpowiednią fakturę i wybierz formę płatności "Przelewy24 ( BLIK )". Po wciśnięciu "przejdź" z automatu zostaniesz przekierowany na stronę banku, gdzie jako opcję płatności musisz wybrać BLIK. Następnie postępuj zgodnie z poleceniami banku.
Jak zrezygnować z transakcji Blik?
Po złożeniu zamówienia z płatnoścą BLIK, jedynym rozwiązaniem jest nieopłacenie poprzez stronę bankową zamówienia lub odmowa przyjęcia przesyłki. Pamiętaj jednak, że to naraża TIM na dodatkowe koszty związane z obsługą logistyczną. Zachęcamy zatem, aby Twoje zakupy były w pełni przemyślane.
Czy przy płatności kartą płatniczą naliczane są dodatkowe koszty?
Nie, przy płatności BLIK nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów.
Jaki jest limit transakcji w przypadku płatności Blik
Limit pojedynczej transakcji wynosi 55 000 zł brutto.