Moje produkty

Spis treści:

  1. Czym jest panel „Moje produkty” i jak z niego korzystać?
  2. Jak aktualizować stany magazynowe swoich produktów?

1Czym jest panel „Moje produkty” i jak z niego korzystać?

Dla dostawców zewnętrznych sprzedających swoje produkty na TIM.pl został udostępniony specjalny panel zarządzania produktami. Można go znaleźć pod nazwą „Moje produkty”.

Dzięki wyszukiwarce widocznej w tym panelu możesz wyszukać swój produkt przez nazwę, indeks TIM, indeks producenta lub kod EAN. Po znalezieniu produktu możesz przejść na kartę produktu, zobaczyć aktualny stan magazynowy lub go zaktualizować.

2Jak aktualizować stany magazynowe swoich produktów?

Stany magazynowe można aktualizować na dwa sposoby:

  1. Stan każdego ze swoich produktów możesz zmienić ręcznie. Wystarczy, że wyszukasz interesujący Cię produkt przez wyszukiwarkę lub znajdziesz go na liście. W kolumnie „Zmień stan” wpisz aktualny stan magazynowy i potwierdź zmiany przyciskiem „Zapisz stany”.
  2. Stany swoich produktów możesz masowo aktualizować poprzez specjalnie przygotowany plik .XLS, .XLSX lub .CSV. W pierwszej kolumnie powinien znaleźć się indeks TIM, indeks producenta lub kod EAN, natomiast w drugiej stan magazynowy odpowiadający indeksowi. Po kliknięciu w „Wczytaj plik” zostaniesz poproszony o wskazanie pliku na swoim komputerze. Po wgraniu pliku stany magazynowe automatycznie się zaktualizują zgodnie z plikiem.

Czy ten artykuł był pomocny?