Spis treści:
- Czym jest kod rabatowy?
- Gdzie mogę sprawdzić, czy mam przyznany kod rabatowy?
- Jak mogę wykorzystać przyznany kod rabatowy?
- Gdzie zgłosić błąd z kodem rabatowym?
1Czym jest kod rabatowy?
Kod rabatowy to ciąg znaków, który umożliwia obniżenie ceny towaru podczas zakupów w sklepie internetowym o wartość kwotową przypisaną do kodu. Cena zakupu po zastosowaniu kodu nie może być niższa niż 1,23 zł, w tym podatek VAT. Kod rabatowy jest przyznawany klientom indywidualnie, np. w ramach prowadzonych akcji promocyjnych. Można go wykorzystać w formularzu zamówienia (koszyku), a niewykorzystana wartość kodu w danej transakcji przepada. Kod rabatowy nie obniża ceny usług oferowanych w sklepie internetowym, w tym usług transportu, a także ceny usługi cięcia. Informacje o przyznanym kodzie rabatowym, w tym o jego wartości i okresie ważności znajdują w zakładce „Moje konto – Kody rabatowe”.
2Gdzie mogę sprawdzić, czy mam przyznany kod rabatowy?
Kody rabatowe znajdziesz po zalogowaniu na swoim koncie w zakładce „Moje konto – Kody rabatowe”.
Znajdziesz tutaj wszystkie kody rabatowe przypisane do twojego konta. Sprawdzisz ich wartość, ważność, status (czy zostały już wykorzystane czy nie), numer zamówienia, przy którym kod został użyty oraz który użytkownik użył kodu przy zamówieniu.
Listę możesz wyfiltrować, aby pokazała: wszystkie kody, kody do wykorzystania oraz kody zrealizowane.
3Jak mogę wykorzystać przyznany kod rabatowy?
Aby wykorzystać kod rabatowy, skopiuj go i wklej w odpowiednim polu na poziomie koszyka zakupowego, zatwierdzając żółtym przyciskiem.
4Gdzie zgłosić błąd z kodem rabatowym?
Prosimy, aby tak jak wszystkie znalezione na TIM.pl błędy, takie sytuacje zgłaszać za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie TIM.pl. lub za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres: sklep@tim.pl.