Spis treści:
- Jak mogę zarejestrować się na TIM.pl?
- Jak założyć biznesowe / firmowe konto klienta?
- Jaki rodzaj rynku powinienem wybrać zakładając konto klienta?
- Jak założyć konto dla konsumenta?
- Jak mogę się zalogować?
- Jak mogę odzyskać hasło?
1Jak mogę zarejestrować się na TIM.pl?
Aby zarejestrować się na TIM.pl, wejdź na poniższy link lub kliknij przycisk „Zarejestruj się” znajdujący się nad ikoną koszyka. Najpierw wybierz jakim klientem jesteś. Jeśli reprezentujesz firmę, powinieneś założyć konto biznesowe. Jeśli jesteś konsumentem, powinieneś założyć konto klienta detalicznego.
Od wyboru konta zależy to, jakie funkcjonalności zostaną Ci udostępnione, oraz Twój indywidualny cennik.
2Jak założyć biznesowe / firmowe konto klienta?
Aby założyć konto biznesowe, powinieneś podać adres e-mail oraz dane firmy:
- Numer NIP firmy: nasz system jest połączony z systemami CEiDG oraz GUS. Jeśli w bazie jest NIP Twojej firmy, to przy rejestracji część danych zostanie uzupełniona automatycznie.
- Dane siedziby firmy, imię i nazwisko, dane kontaktowe.
Następnie wybierz hasło, rodzaj rynku oraz zaznacz interesujące Cię zgody.
Podczas rejestracji możesz również zaznaczyć opcję „Chcę wypełnić wniosek o kredyt kupiecki”. Otrzymasz wtedy w mailu link do wniosku o limit kupiecki, który pozwoli Ci składać zamówienia z odroczonym terminem płatności. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Po kliknięciu „Zarejestruj się” zostanie wysłany do Ciebie mail z linkiem aktywacyjnym konta. Uwaga: aby możliwe było logowanie, konto musi zostać aktywowane.
3Jaki rodzaj rynku powinienem wybrać zakładając konto klienta?
Rodzaj rynku powinien być uzależniony od rodzaju reprezentowanej przez Ciebie działalności.
Pozabranżowe B2B - prowadzisz działalność gospodarczą, lecz poza branżą budowlaną, elektryczną czy energetyczną.
Instalator - wykonujesz instalacje elektryczne w domach, mieszkaniach lub małych biurach, ewentualnie drobne prace elektroinstalacyjne w innych większych obiektach.
Sprzedawca/hurtownik - kupujesz produkty do odsprzedaży. Prowadzisz sklep lub hurtownię elektrotechniczną, sprzedajesz stacjonarnie lub online.
Instalator - inwestycje - prowadzisz firmę instalatorską lub budowlaną. Pracujesz przy dużych inwestycjach, takich jak obiekty użyteczności publicznej, przemysłowe, inżynieryjne czy budownictwo mieszkaniowe.
Utrzymanie ruchu/konserwator - kupowane produkty wykorzystujesz – jako pracownik lub zewnętrzna firma – by zapewnić ciągłość produkcji, usuwać usterki/awarie, prowadzić modernizacje w zakładach przemysłowych/produkcyjnych lub obiektach użyteczności publicznej.
Prefabrykator rozdzielnic - kupujesz produkty, które możesz wykorzystać do produkcji rozdzielnic.
Produkcja OEM - kupujesz elementy składowe wytwarzanych przez firmę maszyn, sprzętów czy urządzeń.
Konsument - kupujesz na własny użytek, niezwiązany bezpośrednio z wykonywaną pracą, np. do domu, na działkę czy do samochodu.
4Jak założyć konto dla konsumenta?
Aby założyć konto dla klienta detalicznego uzupełnij pola: e-mail, imię i nazwisko, dane kontaktowe, hasło, Zaznacz także interesujące Cię zgody,
Po kliknięciu „Zarejestruj się” zostanie wysłany do Ciebie mail z linkiem aktywacyjnym konta. Uwaga: aby możliwe było logowanie, konto musi zostać aktywowane.
5Jak mogę się zalogować?
Aby się zalogować kliknij na poniższy przycisk. Otworzy się formularz do logowania. Wpisz adres e-mail oraz hasło wybrane przy rejestracji.
Jeżeli chcesz, aby strona zapamiętała Twoje konto i nie wylogowała cię po opuszczeniu strony, zaznacz opcje „pozostań zalogowanym”.
Pamiętaj! Jeśli wyczyścisz ciastka TIM.pl, strona automatycznie Cię wyloguje.Jeśli masz problem z logowaniem, skontaktuj się ze swoim opiekunem lub skorzystaj z opcji odzyskiwania hasła.
6Jak mogę odzyskać hasło?
Jeżeli zdarzyło się, że zapomniałeś swojego hasła, kliknij „Zapomniałem hasła”. Zostaniesz przekierowany na stronę, gdzie będziesz musiał uzupełnić adres mailowy Twojego konta. Następnie na podanego przez Ciebie maila przyjdzie wiadomość z linkiem pozwalającym ustawić Ci nowe hasło.
Wiadomość nie dotarła? Sprawdź inne foldery na swojej poczcie np. spam, folder śmieci. Jeżeli maila tam nie będzie skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym.