Użytkownicy

Spis treści:

  1. Subkonto - jak dodać lub edytować użytkownika konta?
  2. Kim są „Osoby upoważnione do odbioru” i jak mogę dodać lub edytować ustawienia takiej osoby?

1Subkonto - jak dodać lub edytować użytkownika konta?

Klienci biznesowi mają możliwość tworzenia kont dla swoich pracowników i nakładania na nie ograniczeń bądź uprawnień. Mogą także utworzyć listę osób upoważnionych do odbioru przesyłek.

Aby dodać użytkownika wejdź w zakładkę „Moje konto – Użytkownicy”.

Kliknij przycisk "Dodaj nowego użytkownika” a następnie wypełnij wymagane pola.

W ten sposób zakładasz subkonto czyli dodatkowego użytkownika z nadanymi przez użytkownika głównego uprawnieniami. Zmiany ustawień na subkoncie może dokonać jedynie użytkownik główny.

Możesz ustawić uprawnienia subkonta, takie jak:

  • Podgląd faktur i dokumentów WZ – opcja, która pozwala użytkownikowi na dostęp do zakładki „Dokumenty” i podgląd dokumentów.
  • Podgląd historii zamówień wszystkich użytkowników – opcja, która pozwala użytkownikowi na dostęp do historii zamówień wszystkich użytkowników.
  • Konto może autoryzować zamówienia wybranych użytkowników – ten użytkownik będzie miał możliwość autoryzować zamówienia złożone przez wybranych przez Ciebie z listy użytkowników.
  • Domyślny adres wysyłki – możesz ustawić domyślny adres dla zamówień złożonych przez tego użytkownika.

Możesz ustawić ograniczenia subkonta takie jak:

  • Konto wymaga autoryzacji zamówień przez innego użytkownika – gdy użytkownik złoży zamówienie, znajdzie się ono w zakładce „Zamówienia do autoryzacji”, gdzie musi zostać potwierdzone przez użytkownika głównego lub innego użytkownika, który ma uprawnienia do autoryzacji zamówień.
  • Limit koszyka – możesz ustawić maksymalną kwotę netto, na którą klient może złożyć pojedyncze zamówienie. W przypadku przekroczenia limitu użytkownik ma możliwość wysłania zamówienia do autoryzacji.
  • Limit – możesz ustawić limit dzienny/tygodniowy/miesięczny dla danego użytkownika. Po przekroczeniu ustawionego limitu w wybranym okresie użytkownik ma możliwość wysłania zamówienia do autoryzacji.

Wszystkich użytkowników konta znajdziesz w zakładce “Użytkownicy” w Moim koncie.

Jeżeli chcesz zmienić ustawienia subkonta lub jego dane, najedź na „Opcje” i wybierz „Edytuj”. Możesz również zmienić hasło dla danego konta użytkownika lub zablokować konto, co będzie skutkować tym, że nikt nie będzie mógł używać i zalogować się do tego konta. Masz także możliwość usunięcia danego użytkownika.

Jak utworzyć konto przedstawiamy w video-poradniku:

2Kim są „Osoby upoważnione do odbioru” i jak mogę dodać lub edytować ustawienia takiej osoby?

Są to osoby upoważnione do odbioru wysłanych do Ciebie zamówień. W tej zakładce znajdziesz listę upoważnionych osób oraz ich dane kontaktowe.

Aby dodać osobę upoważnioną, kliknij „Dodaj osobę” oraz uzupełnij jej imię, nazwisko, numer telefonu oraz opcjonalnie adres mailowy. Kliknij „Zapisz osobę”, a pozycja zostanie dodana do Twojego konta.

Możesz także zaktualizować dane już wprowadzonej osoby, klikając „Opcje” oraz „Edytuj” lub usunąć daną osobę z listy.

Czy ten artykuł był pomocny?