Spis treści:
- Jakie ustawienia konta mogę wprowadzić?
- Jak zmienić dane użytkownika lub dane kontaktowe?
1Jakie ustawienia konta mogę wprowadzić?
Na TIM.pl możesz edytować wiele ustawień konta użytkownika.
Opcje fakturowania – wybierz dogodną opcję fakturowania. Jeśli wybierzesz wysyłkę na e-mail, wszystkie faktury będą wysłane w formie elektronicznej na wskazany adres mailowy. Jeśli wybierzesz wysyłkę Pocztą Polską, faktury będą wysyłane pocztą.
Wybierz typ faktury elektronicznej – wybierz ustawienia formatu rozszerzenia faktur.
Wyślij fakturę na adres e-mail – wpisz adres mailowy, na który mają być wysłane faktury.
Faktura VAT do każdego zamówienia – faktura zostanie wystawiona do każdego złożonego przez ciebie zamówienia.
Faktura VAT zbiorcza – zostanie stworzona jedna faktura zbiorcza w każdy piątek o godzinie 17:00 oraz w ostatni dzień miesiąca. Ustawienie dotyczy zamówień ze sposobem płatności „Limit kredytowy”.
2Jak zmienić dane użytkownika lub dane kontaktowe?
W zakładce „Moje konto – Dane konta'' zobaczysz dane użytkownika głównego, takie jak: imię, nazwisko, dane kontaktowe. Masz możliwość zmiany danych użytkownika głównego poprzez przycisk „Edytuj” lub zmiany hasła poprzez opcję „Zmień hasło”. Możesz również dodać logo firmy.