Spis treści:
- Gdzie sprawdzę ustawienia adresów do wysyłki?
- Jak mogę ustawić domyślny adres do wysyłki moich zamówień?
1Gdzie sprawdzę ustawienia adresów do wysyłki?
Ustawienia adresów znajdziesz w zakładce „Moje konto – Adresy wysyłki”.
W tym miejscu możesz sprawdzić wszystkie zapisane adresy do wysyłki, dodać nowy czy edytować istniejący już adres.

2Jak mogę ustawić domyślny adres do wysyłki moich zamówień?
Możliwość ustawienia adresu dostawy znajdziesz na swoim koncie klienta w zakładce „Adresy wysyłki”. Uzupełnij wszystkie informacje dotyczące adresu, a będziesz mógł go szybko wybrać z listy, składając zamówienie, reklamację czy zwrot.
Adresy możesz łatwo wyszukać, wprowadzając jedną z informacji: nazwę adresu (nazwa nadana przez użytkownika podczas dodawania adresu), ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość.
Przeglądając adresy do wysyłki możesz skorzystać z następujących opcji:
- Ustaw jako domyślny – adres będzie podpowiadany domyślnie przy składaniu zamówienia. Wszystkie zamówienia domyślnie będą wysyłane pod wybrany adres. Adres domyślny jest oznaczony specjalna ikoną na liście adresów.
- Edytuj – możesz w dowolnym momencie edytować wcześniej dodany adres.
- Usuń – wybrany adres możesz usunąć.
Pamiętaj, że adres do wysyłki zawsze możesz zmienić przy składaniu zamówienia.