Przekaźnik kontroli temperatury silnika

(68)
z3
Cena:
Cena:
Cena:
Cena:
Cena:
Cena:
Cena:
Cena:
Cena:
Powiadom o dostępności
Cena:
Cena:
Cena:
Cena:
Cena:
Cena:
Powiadom o dostępności
Cena:
Cena:
Cena:
Cena:
Cena:
Cena:
Powiadom o dostępności
Cena:
Cena:
Cena:

Przekaźnik kontroli temperatury silnika to urządzenie służące do monitorowania i regulacji temperatury w silniku, zwykle w celu zapobiegania przegrzewaniu i uszkodzeniom. Gdy temperatura silnika przekroczy daną wartość, przekaźnik może wyłączyć silnik lub uruchomić inne mechanizmy chłodzące, aby zapobiec potencjalnym uszkodzeniom.

Co oznacza, że przekaźnik kontroli temperatury silnika jest rezystancyjny?

Jeżeli przekaźnik kontroli temperatury silnika jest określony jako "rezystancyjny", to wykorzystuje on zmiany rezystancji termistora, RTD (Rezystancyjny Detektor Temperatury) lub innego elementu rezystancyjnego do monitorowania temperatury. Element rezystancyjny jest umieszczony w obszarze, który ma być monitorowany (na przykład wewnątrz silnika), a jego rezystancja zmienia się w zależności od temperatury. Przekaźnik czyta te zmiany i wykonuje odpowiednie działania, takie jak wyłączenie silnika lub uruchomienie systemu chłodzenia, gdy określony próg temperatury jest przekroczony.

Zaopatrz się również w przekaźnik kontroli poziomu cieczy, przekaźnik kontroli izolacji i uziemienia i przekaźnik kontroli prądu różnicowego - produkty o najwyższej jakości na TIM.pl.

Czy przekaźnik kontroli temperatury silnika może być do czujników?

Przekaźnik kontroli temperatury silnika jest często zaprojektowany do współpracy z określonymi czujnikami temperatury. Czujniki te mogą być termistorami, RTD, termoparami lub innymi typami czujników rejestrujących temperaturę.