15 lipca 2013 r. TIM zaczął sprzedawać online. Zaczynaliśmy od 15 000 produktów dostępnych od ręki. Dziś w stałej, magazynowej ofercie jest ich niemal 70 000, a z produktami na zamówienie i od dostawców zewnętrznych ponad 250 000!
Przez 10 lat sprzedaliśmy online co najmniej po 1 sztuce aż 227 400 różnych produktów!
10 lat sprzedaży na TIM.pl w liczbach:
zamówienia online
PONAD
4.5
MLN
Liczba wszystkich transakcji online od 15.07.2013 r. do 30.06.2023 r.
przychody ze sprzedaży
PONAD
5.7
MLD ZŁ
Wartość zamówień online zrealizowanych samodzielnie przez klientów od 15.07.2013 r. do 30.06.2023 r.
nasi klienci
129 400
Liczba wszystkich klientów, którzy choć raz kupili online na TIM.pl od 15.07.2013 r. do 30.06.2023 r.
Zobaczcie, co o dekadzie istnienia TIM.pl mówią klienci:
Czy 10 lat to dużo czasu?
W Internecie to niemal wieczność! A i w samym TIM-ie przez tę dekadę wiele się zmieniło – chociażby logo.
Zobacz, jak w 2013 r. wyglądała szata graficzna strony głównej naszego sklepu.
TIM.pl jako pierwszy w branży dystrybucji artykułów elektrotechnicznych wybrał e-commerce jako główny kanał sprzedaży. Dowodem na to, jak szybko i dobrze wdrożyliśmy nowy model biznesowy, jest uznanie w wielu branżowych konkursach:
Zwycięstwo w 2015 r. w dwóch kategoriach: „Mobilny design roku” i „Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej”; zwycięstwo w 2020 r. w kategorii „Best in e-commerce B2B” oraz nagroda w 2022 r. dla TIM SA, fischer Polska i Custommerce w kategorii „Best adaptation to new digital reality B2B”.
Wyróżnienia w 2014 r. (kat. „Przełamanie nieufności”) i 2016 r. Nominacje w 2018, 2019 i 2021 r.
Zwycięstwo w 2017 r. w kategorii „Cyfrowa Transformacja” w konkursie organizowanym przez Polską Izbę Informatyki i Telekomunikacji podczas konferencji „Digital Champions”.
TIM został doceniony za zmianę modelu biznesowego oraz wybranie e-commerce jako głównego kanału sprzedaży w spółce.
Ranking najdynamiczniej rozwijających się firm z sektora e-commerce, organizowany przez redakcję „Pulsu Biznesu”.
Zwycięstwa w 2020 i 2022 r. w konkursie „Dyrektor e-commerce” w kategorii „Najlepszy zespół e-commerce B2B”.
Wyróżnienie w konkursie „Mistrzowie e-commerce” organizowanym przez redakcję „Wprost”.
Dziękujemy, że jesteście z nami i polecamy się na przyszłość!