Oferta dla dostawców

USŁUGI DROPSHIPPINGU

Jeśli szukasz pomysłu na rozwój swojego biznesu, oferujemy wyjątkową możliwość współpracy w dropshippingu dostępnej w dwóch modelach:
OFERTA DLA DOSTAWCÓW

DO KOGO KIERUJEMY OFERTĘ?

Jeśli jesteś producentem, dystrybutorem lub sprzedawcą hurtowym i chcesz rozszerzyć swoją działalność, nasza oferta jest dla Ciebie! Współpracujemy z partnerami, którzy mogą wzbogacić nasz asortyment o produkty z określonych kategorii. TIM.pl to idealne miejsce na Twoje produkty – dołącz do nas i rozwijaj swój biznes razem z nami!
Usługi dropshippingu

CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?

Usługi dropshippingu
Bezprowizyjny model współpracy
Dzięki temu modelowi współpracy mogą Państwo zachować pełną kontrolę nad swoją ofertą, docierając do szerokiego grona klientów. To prosty i przejrzysty sposób na zwiększenie sprzedaży bez ukrytych opłat, co przekłada się na większe korzyści i stabilność biznesu.
Usługi dropshippingu
Partnerska, owocna i długoterminowa relacja
Wierzymy, że partnerska współpraca przynosi korzyści nie tylko finansowe, ale również długofalowy rozwój i satysfakcję klientów. Naszym celem jest budowanie stabilnych relacji, które umożliwiają wzajemny rozwój i zwiększenie konkurencyjności.
Usługi dropshippingu
Współpracę ze stabilnym finansowo partnerem
Dzięki stabilnej pozycji rynkowej TIM S.A. możesz lepiej planować swoją działalność i zarządzać współpracą, mając pewność, że działasz z solidnym partnerem.
Usługi dropshippingu
Automatyzację procesów
Wspieramy naszych dostawców narzędziami, które ułatwiają integrację oferty, automatyzację synchronizacji danych oraz usprawnienie logistyki. Automatyzacja zwiększa efektywność operacyjną i pozwala szybko reagować na zmiany rynkowe, co przynosi korzyści obu stronom.

KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY

Usługi dropshippingu
Promocja ofert
Razem z nami zwiększ świadomość marki i zainteresuj naszych klientów produktami z Twojej oferty, korzystając z kampanii promocyjnych.
Usługi dropshippingu
Brak dodatkowych kosztów
Nasz przejrzysty, bezprowizyjny model współpracy pozwala na dodawanie artykułów bez opłat, abonamentów i ograniczeń czasowych. Skup się na rozwoju swojego biznesu bez obaw o dodatkowe koszty!
Usługi dropshippingu
Prosta i bezproblemowa sprzedaż
Ty skupiasz się na produktach i realizacji zamówień, a my zajmujemy się promocją, pozyskiwaniem klientów i obsługą sprzedaży.
Usługi dropshippingu
Nowe kanały sprzedaży
Współpraca z TIM.pl otwiera przed Tobą nowe możliwości dotarcia do klientów - zarówno online, jak i offline. Skorzystaj z naszej sieci sprzedaży i zwiększ swoją obecność na rynku!
Usługi dropshippingu
Zwiększenie sprzedaży
Będąc dostawcą TIM S.A., zyskujesz dostęp do szerokiej bazy klientów hurtowych, instalatorów oraz platform e-commerce. Nasza rozpoznawalna marka pomoże Ci w osiągnięciu sukcesu!
Usługi dropshippingu
Pomoc
Możesz liczyć na fachowe wsparcie naszego zespołu ekspertów na każdym etapie współpracy. Jesteśmy tu, aby zapewnić, że nasza współpraca będzie owocna i długotrwała.

NASZE USŁUGI

Usługi dropshippingu
Jedno miejsce do obsługi sprzedaży
Dzięki dedykowanemu narzędziu informatycznemu dostawcy mają możliwość łatwego zarządzania swoją ofertą, co pozwala na szybką aktualizację cen i dostępności produktów w czasie rzeczywistym. System automatyzuje proces obsługi zamówień, co minimalizuje ryzyko błędów i przyspiesza realizację zamówień, a także umożliwia szybsze reagowanie na potrzeby klientów. Funkcje zarządzania transportem pozwalają na lepszą kontrolę nad logistyką, co przekłada się na większą efektywność i oszczędności.
Usługi dropshippingu
Działania marketingowe
Każdemu z naszych dostawców oferujemy przeprowadzenie różnorodnych działań marketingowych, dopasowanych do każdego z ich. Naszym celem jest wypromowanie oferowanych przez nich produktów oraz innowacyjnych rozwiązań technicznych, a także informowanie o nowościach wśród obecnych i nowych klientów. Zachęcamy do wspólnego działania, aby maksymalizować efekty naszej współpracy!
Usługi dropshippingu
Wsparcie w realizacji transportu
Dzięki tej usłudze dostawcy mogą łatwiej zarządzać kosztami transportu, mając pewność, że współpracują z zaufanymi przewoźnikami wybranymi przez TIM S.A. Dodatkowo dostarcza klientom pełnej wiedzy na temat statusu realizacji ich zamówień. Organizacja transportu powierzona TIM S.A przynosi dostawcom wiele korzyści, umożliwiając im skoncentrowanie się na kluczowych aspektach współpracy, takich jak oferowanie jakościowych produktów, prezentację produktów czy przygotowaniu przesyłek.
Usługi dropshippingu
Integrację EDI dla dostawców
Rozwiązanie to pomaga zarządzać obiegiem dokumentów sprzedażowych w łatwy i oszczędny sposób. Elektroniczna wymiana danych pozwala na pełną automatyzację procesu wprowadzania, przechowywania i wysyłania dokumentów takich jak faktury i zamówienia pomiędzy Twoją firmą a TIM-em
Czytaj więcej
Sprzedawaj z nami
już teraz!

Możliwość wysłania wniosku rejestracyjnego w Panelu Dostawcy dostępna jest tylko dla użytkowników zalogowanych na TIM.pl.
Zaloguj się lub jeżeli nie masz jeszcze konta:

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

REJESTRACJA

Jestem zainteresowany współpracą. Od czego powinienem zacząć?
Jeżeli chcesz rozpocząć współpracę z nami najpierw prosimy o zalogowanie się na TIM.pl w celu uzyskania możliwości wysłania wniosku rejestracyjnego do Panelu Dostawcy, dostępnego pod adresem: https://www.tim.pl/sprzedawaj-na-tim. Natomiast jeżeli nie posiadasz konta prosimy o uprzednie zarejestrowanie na TIM.pl.
Czy do rozpoczęcia współpracy niezbędne jest zawarcie umowy współpracy?
Jedyną formą umowy określającą warunki współpracy jest prosty regulamin Ogólnych Warunków Zakupu (OWZ). Do rozpoczęcia współpracy niezbędne jest zapoznanie się z nim i jego zaakceptowanie. Dostęp do regulaminu uzyskasz po wypełnieniu formularza rejestracyjnego.
Jakie kroki muszę wykonać, aby zostać aktywnym dostawcą TIM S.A.?
W pierwszej kolejności wypełnij wniosek rejestracyjny do Panelu Dostawcy. Przesłanie wniosku rejestracyjnego do Panelu Dostawcy jest informacyjne i niezobowiązujące oraz o tyle ważne, że zawiera podstawowe dane o firmie, które na późniejszych etapach importujemy w odpowiednie miejsca naszych systemów. Po akceptacji Twojego wniosku otrzymasz od nas komplet dalszych wskazówek, możliwość akceptacji Ogólnych Warunków Zakupu Z oraz dostęp do dedykowanego Panelu Dostawcy. Od tego momentu będziesz mógł rozpocząć pracę nad wprowadzaniem swojej oferty, korzystając z dedykowanego narzędzia. Ostatecznie włączymy Twoją ofertę produktową do sprzedaży na TIM.pl i gotowe!
Jakie grupy asortymentu mogę zaoferować?
  • Elektrotechnika, Automatyka (domowa i przemysłowa)
  • Oświetlenie (źródła światła i oprawy)
  • HVAC (klimatyzacja, wentylacja, ogrzewanie, rekuperacja)
  • Fotowoltaika, pompy ciepła, magazyny energii
  • BHP, odzież robocza
  • Miernictwo, elektronarzędzia i narzędzia ręczne
  • Systemy alarmowe i monitoring
  • Napędy i silniki elektryczne
  • Systemy przeciw pożarowe
  • Instalacje odgromowe
  • Systemy inteligentnego budynku
  • Kontrola dostępu, automatyka bramowa
  • Pneumatyka, automatyka i hydraulika przemysłowa
Czy podczas procesu wdrożenia mogę liczyć na wsparcie po stronie TIM?
Tak, na każdym etapie wdrożenia i bieżącej współpracy możesz liczyć na pomoc i opiekę naszego wyspecjalizowanego zespołu, który chętnie odpowie na każde Twoje pytanie.
Czy TIM S.A. będzie pobierać opłaty podczas procesu wdrożenia?
Podczas wdrożenia jako dostawca TIM S.A. nie pobieramy od Ciebie żadnych opłat. Z każdym z naszych dostawców chcemy współpracować długofalowo w związku z tym udzielamy szerokiego wsparcia.
Co to jest EDI i czy jest niezbędne?
EDI, czyli elektroniczne przesyłanie danych, jest wymogiem koniecznym, aby realizować współpracę z TIM, jeśli nie zdecydujesz się na ręczną obsługę zamówień i faktur przez dedykowane funkcjonalności Panelu Dostawcy. Pozwala to na sprawne wymienianie się dokumentami. Za pośrednictwem kanału EDI otrzymasz od nas zamówienie z wszystkimi niezbędnymi danymi do jego realizacji. Ty natomiast poprzez program prześlesz nam fakturę po zrealizowaniu zamówienia. TIM S.A. współpracuje z firmą Infinite. Ich usługi możemy Ci polecić. Natomiast wybór operatora jest dowolny Skorzystaj z oferty firmy która świadczy taką usługę. W przypadku gdy zdecydujesz się na skorzystanie z funkcjonalności Panelu Dostawcy w zakresie obsługi zamówień i przesyłania faktur, wdrożenie EDI nie będzie konieczne.

OFERTA PRODUKTOWA

Kto i według jakiego schematu ustala cenę sprzedaży produktu dla klienta końcowego?
W dedykowanej aplikacji do zarządzania swoją ofertą wprowadzasz cenę netto sprzedaży dla TIM S.A. dla każdego z produktów. Do zaoferowanej nam w ten sposób ceny doliczamy marżę, a następnie ofertę kierujemy do naszych klientów.
Gdzie będę mógł dodawać nowe produkty lub wycofywać już nieaktywne?
Posiadamy odpowiednie systemy i narzędzia za pomocą których będziesz mógł zarządzać ofertą produktową. Dostęp do nich otrzymasz na odpowiednim etapie wdrożenia.
Kiedy zaoferowane przeze mnie produkty będą widoczne na TIM.pl?
Czas wdrożenia i publikacji produktów na TIM.pl w dużej mierze zależy od Ciebie. Do prezentacji produktów na TIM.pl potrzebujemy kilku niezbędnych danych. Dostarczenie przez Ciebie wszystkich informacji o produktach pozwoli nam przystąpić do niezwłocznej publikacji Twoich produktów. Produkty pojawiają się na TIM.pl zwykle w kolejnym dniu.
W Jaki sposób mogę dostarczyć informacje o produktach?
Posiadamy narzędzia do wprowadzenia oferty którą możesz zaimplementować na różne sposoby:
  • ręcznie uzupełnione dane
  • masowe zaimportowanie produktów
  • XML (oparty o schemat ceneo)
  • XML (indywidulany) - wzajemnie uzgodniony przez obie strony
Jaki jest okres obowiązywania oferty?
Oferta obowiązuje od momentu jej złożenia w formie opisanej w regulaminie OWZ. Między innymi wprowadzenie wszystkich niezbędnych danych o produkcie do naszych systemów oznacza złożenie oferty. Każda zmiana danych na wprowadzonych produktach oznacza złożenie nowej oferty. Oferta obowiązuje do czasu jej wycofania.
Ile produktów mogę zaoferować do sprzedaży?
Nie nakładamy żadnych limitów dotyczących ilości oferowanych produktów. Musisz pamiętać, że czym szersza będzie Twoja oferta produktowa, tym większa będzie Twoja szansa na wyższą sprzedaż.
Jakiego standardu fotografii produktów oczekuje TIM?
Zdjęcia muszą przede wszystkim przedstawiać rzeczywisty wygląd produktu. Nie mogą to być wyłącznie rysunki koncepcyjne czy słabej jakości rendery. Zdjęcia muszą być również „czyste” - nie mogą zawierać znaków wodnych ani doklejonych logotypów dostawców czy producentów. Dodatkowo pliki powinny być w formacie JPG w rozmiarze minimum 300x300. Na zdjęcia przekazywane nam podczas wdrażania oferty musisz posiadać licencję i zgodę na sublicencję lub być ich właścicielem.
Czy mogę automatycznie zaimportować całą swoją ofertę produktów na TIM.pl?
Tak, nie musisz dodawać każdego produktu pojedynczo. Dajemy możliwość automatycznej integracji Twojej oferty produktów na TIM.pl na kilka sposobów:
  • format XML oparty na schemacie ceneo zgodny z przesłanymi przez nas wytycznymi
  • inny format xmla uzgodniony przez obie strony
Jeżeli chcę zaoferować niewielką liczbę produktów, to czy mogę to zrobić ręcznie bez konieczności integracji automatycznej oferty z TIM?
Tak, dajemy Ci pełną możliwość zarządzania swoją ofertą poprzez dedykowane narzędzie. Dzięki niemu będziesz mógł samodzielnie:
  • wprowadzać nowe produkty do oferty, wycofywać nieaktualne,
  • dodawać zdjęcia, certyfikaty, karty katalogowe,
  • uzupełniać parametry techniczne, logistyczne produktu,
  • przypisywać produkty do drzewa kategorii,
  • aktualizować cenę i dostępność towaru.
Jak często mogę dokonywać zmiany ceny sprzedaży produktu udostępnionego na TIM.pl?
Cenę sprzedaży dla TIM możesz wprowadzać wielokrotnie zmieniać w dowolnym momencie każdego dnia. Ostatnia wprowadzona przez Ciebie cena sprzedaży dla TIM w danym dniu zacznie obowiązywać od dnia kolejnego

Opiekunowie usługi

Jesteś zainteresowany rozpoczęciem współpracy? Skontaktuj się z nami!
Odpowiemy lub oddzwonimy w ciągu 24 godzin.
FORMULARZ KONTAKTOWY
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane