CityCharge V2 Plus firmy Elinta Charge to stacja ładowania, która doskonale nada się do każdej komercyjnej i publicznej lokalizacji. Elegancki i nowoczesny projekt urządzenia idealnie będzie pasował w centrum handlowym, restauracji, hotelu, centrum miast i innych publicznych parkingów.
CityCharge V2 Plus jest sklasyfikowany jako punkt ładowania trybu 3. Dzięki tej ładowarce możliwe jest ładowanie do 2 pojazdów elektrycznych do mocy 44 kW. W przypadku ładowania dwóch pojazdów elektrycznych każdy z nich będzie ładowany z mocą 22 kW. Stacja CityCharge V2 Plus jest wyposażona w 2 przewody spiralne ze złączem Type 2.
CityCharge V2 Plus produkowany jest wyłącznie z materiałów najwyższej jakości. Solidna obudowa wykonana jest z wytłaczanych, obrabianych maszynowo i malowanych proszkowo części anodowanego aluminium. Części obudowy ładowarki zostały zaprojektowane z myślą, o wytrzymywaniu ciężkich warunków atmosferycznych Najwyższej jakości wbudowana elektronika posiada zintegrowany układ klimatyzacji, który zapewnia stacji niezawodność nawet w najgorszych warunkach pogodowych, gwarantując tym samym jej niezawodność.
Jasny animowany ekrany LED i paski boczne wskazujące poziom naładowania pojazdu elektrycznego. Pasek boczny widoczny jest nawet w bezpośrednim świetle słonecznym, dając jednocześnie futurystyczne wrażenie i dobrą widoczność z daleka w nocy.
Dostępny jako specjalny model ładowarki, który kompatybilny jest z łatwą w obsłudze identyfikacją RFID. Model ten może zostać podłączony do małej lokalnej sieci ładowania lub może zostać zintegrowany z już istniejącą siecią ładowania posiadającą zintegrowanym moduł GSM i 3G/4G.
Punkt Ładowania 2 × 22 kW, 2 × 32 A, 400 VPrzewód 2 × 4 metrów Typu 2 Autoryzacja RFID (Możliwość wyboru lub bez) Do wyboru komunikacja 3G, LAN, Wi-Fi
RCCB Automatyczny – Modułowe urządzenia zabezpieczające przed porażeniem elektrycznym. Rozwiązanie jako środek ochrony uzupełniającej (ochrona przy dotyku pośrednim) w przypadku uszkodzenia lub nieskuteczności środków ochrony podstawowej z funkcją samo powrotu w razie zadziałania. RCCB Typ B – Specjalne wykonanie wyłącznika różnicowoprądowego o wysokiej i średniej czułości. Mówimy o prądach różnicowych (prąd sinusoidalnie przemienny i pulsujący ze składową stałą oraz prądy różnicowe o innych przebiegach). Zabezpieczający przed pożarem oraz chroni przed upływem prądu DC. Komunikacja 4G – Zawiera oprogramowanie do zarządzania stacją ELIOS (subskrypcja 2 lata). Oprogramowanie ELIOS – Pełen system informatyczny do zarządzania punktem ładowania lub całą siecią. Karta SIM – Karta Sim do zdalnego zarządzania stacjami. Zapytaj o ceny dodatkowego wyposażenia.
W razie braku wybranego modelu na magazynie prosimy o kontakt telefoniczny. Termin realizacji zlecenia 14 – 21 dni.
Elios.cloud to system zarządzania stacjami ładowania oparty na aplikacji internetowej. Początkowo przeznaczony był do monitorowania awarii stacji ładowania Elinta Charge. Z czasem dodano wiele funkcji, takich jak śledzenie usterek, zarządzanie obciążeniem, baza danych użytkowników RFID, integracja z płatnościami, monitorowanie sprzętu, funkcje harmonogramu, kontrola użytkowników i wiele innych. System umożliwia kompleksowe zarządzanie stacjami ładowania oraz integrację z różnymi producentami.
Elinta CityCharge V2 to innowacyjna ładowarka dla pojazdów elektrycznych, która spełnia najwyższe standardy jakości. Wyposażona w najnowocześniejsze elementy elektroniczne, zapewnia niezawodność i skuteczność działania. Jednym z kluczowych elementów tej ładowarki jest wbudowany licznik energii, który umożliwia precyzyjne monitorowanie zużycia energii podczas ładowania pojazdów. Dzięki temu użytkownicy mają kontrolę nad zużyciem energii i mogą optymalizować koszty ładowania. Elinta CityCharge V2 posiada pozytywną akredytację urzędu dozoru technicznego, co potwierdza jej zgodność z rygorystycznymi normami bezpieczeństwa i jakości. To gwarantuje, że ładowarka jest nie tylko skuteczna, ale również bezpieczna w użytkowaniu.
Audi e-tron, BMW i3, BMW i3s, BMW i8,BMW 225xe Active Tourer, BMW 330e Limousine, BMW X5 xDrive40e, Chevrolet Volt, e.Go Life 20, e.Go Life 40, e.Go Life 60, Hyundai Kona Electric 150kW, Hyundai Kona Electric 100kW, Hyundai Ioniq, Hyundai Ioniq Plug-in-hybrid, Jaguar I-Pace, Kia e-Niro, Mercedes B-klasa 250e, Mercedes C klasa 350e, Mercedes EQC, Mercedes GLE 500e, Mercedes s500e, Mercedes eVito, Nissan Leaf 40 kWh, Opel Ampera-e, Porsche Cayenne S E-Hybrid, Porsche Cayenne S E-Hybrid, Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Panamera, Porsche Panamera 4 E-Hybrid, Renault Fluence Z.E., Renault Twizy, Renault ZOE, Smart fortwo electric, Smart EQ, StreetScooter Work, Tesla Model S, Tesla Model X, Tesla Model 3, Toyota Prius Plug-In Hybrid, Volkswagen e-up!, Volkswagen e-Golf, Volkswagen Golf GTE, Volkswagen Passat Limousine GTE, Volkswagen XL1, Volkswagen e-Crafter, Volvo C30 Electric, Volvo V60 Plug-In Hybrid, XC90Plug-In Hybrid