Napięcie zasilania = 2,8 V
Typ silnika DC = Hybrydowy krokowy
Średnica wału = 6.35mm
Prąd znamionowy = 3,3 A
Głębokość = 76mm
Kąt kroku = 1.8°
Jednobiegunowy hybrydowy silnik krokowy RS PRO 1,8°, 2,8 V Jednobiegunowe hybrydowe silniki krokowe RS PRO to wysokowydajne silniki prądu stałego, idealne do zastosowań wymagających precyzyjnego ruchu lub obrotu w krokach. Łączą one cechy zarówno silników krokowych VR (ze zmienną opornością ruchu), jak i silników krokowych PM (stały magnes), oferując wszechstronny silnik odpowiedni do różnych zastosowań. Dzięki RS PRO hybrydowym silnikom krokowym można uzyskać wysoki moment obrotowy nawet przy niskich prędkościach. Charakterystyka i zalety Technologia hybrydowa łącząca charakterystykę silnika VR i PM Wysoki moment obrotowy przy małej prędkości Odpowiedni do różnych zastosowań Lekka, Durable konstrukcja Konfiguracja z 4 odprowadzeniami Moment oporowy: 1,25 Nm Kąt krokowy: 1,8° Napięcie znamionowe: 2,8 V. Zastosowania Silnik krokowy to typ silnika na prąd stały z wałem, który obraca się w określonych krokach, dzieląc pełny obrót przez wielokrotne zwoje zorganizowane w fazach. Silniki krokowe są idealne do zastosowań wymagających dyskretnego i precyzyjnego momentu obrotowego lub ruchu. Silniki te oferują różne tryby sterownika, w tym napęd falowy, pełny stopień, stopień i mikrokrok, i mogą być obsługiwane przez sterowniki krokowe. Silniki krokowe są powszechnie używane w takich zastosowaniach, jak: Maszyny CNC Skanery medyczne Drukarki Napędy dysków Aparaty cyfrowe Często zadawane pytania Co to jest tempo krokowania? Ten silnik krokowy ma kąt skoku 1,8°, równy 200 krokom na obrót. Jaka jest długość wałka? Długość osi wynosi 19 mm. Jaka jest maksymalna siła promieniowa? Maksymalna siła promieniowa tego modelu wynosi 75 N (20 mm od przedniego kołnierza). Jaka jest maksymalna siła osiowa? Maksymalna siła osiowa tego modelu wynosi 15 N. Jaka jest różnica między unipolarnym i bipolarnym? Jednobiegunowe silniki krokowe działają z pojedynczym uzwojeniem z centralnym zaworem na fazę. Dla każdego kierunku pola magnetycznego włącza się każdy odcinek zwoju. W przeciwieństwie do silnika krokowego jednobiegunowego, dwubiegunowy silnik krokowy ma dwa przewody na fazę, z których żaden nie jest wspólny.