Separator akumulatora Argodiode 160‑2AC 160A ‑ ARG160201020

Cena:
3 szt.
Wysyłka w 48h

Diodowy izolator baterii pozwala na równoczesne ładowanie dwóch lub więcej baterii z jednego alternatora, bez konieczności łączenia baterii ze sobą. Rozładowanie na przykład baterii na akcesoria nie spowoduje jednoczesnego rozładowania baterii startowej.

Izolatory baterii ARGO charakteryzują się małym spadkiem napięcia dzięki użyciu diod Schottk'iego: przy niskim prądzie spadek napięcia wynosi około 0,3 V a na wyjściu około 0,45 V. Wszystkie modele wyposażone są w diodę kompensacyjną, która może zostać użyta nieznacznego zwiększenia na pięcia na wyjściu alternatora. Kompensuje to spadek napięcia pomiędzy diodami w izolatorze.

Proszę zapoznać się z naszą książką ‘Energia na pokładzie’ lub poprosić o poradę specjalistę przed zainstalowaniem izolatora diodowego. Zamieszczenie izolatora w okablowaniu pomiędzy alternatorem a bateriami spowoduje nieznaczne ograniczenie napięcia ładowania. Rezultatem może być niepełne naładowanie baterii i ich przedwczesne starzenie.

Wejście zasilania alternatora

Niektóre alternatory potrzebują napięcia stałego na wyjściu B+, aby rozpocząć ładowanie. Oczywiście, napięcie stałe będzie obecne, gdy alternator jest bezpośrednio podłączony do akumulatora. Wprowadzenie rozdzielacza diodowego lub FET uniemożliwi jednak powrót napięcia/prądu z akumulatorów do wyjścia B+, a alternator nie uruchomi się. Nowy rozdzielacz diodowy "AC" posiada specjalne wejście o ograniczonym natężeniu prądu, które będzie zasilać akumulator B+ po zamknięciu wyłącznika silnika.

Dane techniczne

PKWiU
85411000
Prąd łącznika [A]
160
Wysokość [mm]
120
Szerokość [mm]
60
Rodzaj źródła zasilania
Inne
Liczba kanałów
2
Głębokość [mm]
150

Dane logistyczne

Typ przesyłki - dla 1 jednostki sprzedażowej
Paczka