Przekładnia kątowa THF 58C przełożenie i=150 IEC90B14 M1 D1H8=35mm(odpowiednik ślimakowa 090)

Cena:
4 szt.
Wysyłka w 24h

Motoreduktor THF

Przekładnie THF to nowa konstrukcja napędu z kołami stożkowymi, których osie przesunięte są względem siebie hipoidalnie. Należą do serii ALU-G Motion®. Przekładnie THF są idealnym zamiennikiem nieefektywnych energetycznie przekładni ślimakowych w związku z tym mają realny wpływ na poprawę bilansu energetycznego współczesnych maszyn roboczych w tym transportowych.

W układzie napędowym wymiana silnika o niskiej sprawności na ten o wyższej sprawności może poprawić efektywność energetyczną tylko marginalnie, jeśli pozostawi się nieefektywną przekładnię ślimakową. Zamiana przekładni ślimakowej na przekładnię hipoidalną THF wpłynie na poprawę bilansu energetycznego takiego układu napędowego bez dodatkowych kosztów montażu.

Większa obciążalność - niż przekładni stożkowej o takich samych wymiarach gabarytowych, dzięki wydłużeniu czynnej długości zęba.
Większy moment wyjściowy - niż w przekładniach ślimakowych o takiej samej wielkości mechanicznej i przełożeniu.
Gwarancja - są to produkty objęte naszą gwarancją, świadczymy również serwis pogwarancyjny.
Parametry techniczne - cztery wielkości mechaniczne o dwóch stopniach przełożenia i cztery wielkości mechaniczne o trzech stopniach przełożenia zapewniają zakres momentów obrotowych od 5 Nm do 500 Nm w zakresie dostępnych przełożeń od i=7.73 do i=297.21
Szybki montaż - bez przeróbek mechanicznych można zamontować przekładnię THF w miejsce przekładni ślimakowej o wielkościach 050, 060, 075 i 090.

"Zastosowanie przekładni hipoidalnej THF zamiast przekładni ślimakowej wpłynie na poprawę bilansu energetycznego układu napędowego i maszyny roboczej.

Przekładnie hipoidalne THF posiadają wichrowate osie kół zębatych, podobnie jak przekładnie stożkowe. Konstrukcja przekładni hipoidalnej THF różni się od konstrukcji przekładni stożkowej poprzecznym przesunięciem osi zębnika (przesunięcie hipoidalne) w stosunku do osi koła talerzowego. Dzięki przesunięciu hipoidalnemu uzyskuje się wydłużenie czynnej długości zębów, co ma wpływ na wytrzymałość i obciążalność przekładni THF. Sprawność przekładni hipoidalnej jest odwrotnie proporcjonalna do przesunięcia hipoidalnego i maleje wraz z jego zwiększeniem. Sprawność przekładni THF mieści się w zakresie od 88% do 92% i zależy od przełożenia. Koła zębate wykonane są ze stali konstrukcyjnej stopowej chromowo-manganowej z dodatkiem tytanu 20CrMnTiH1, która sprawdza się w częściach maszyn silnie obciążonych i narażonych na siły udarowe. Korpusy przekładni wykonano z wysokiej jakości odlewu aluminiowego, dodatkowo pokryto je powłoką lakierniczą. Uszczelnienia wykonane są z materiałów wysokiej jakości, takich jak NBR (kauczuk butadienowo akrylowy). Te i pozostałe cechy techniczne sprawiają, że przekładnia THF jest niezawodnym napędem. Motoreduktory THF spełniają również wysokie wymagania stawiane napędom w zakresie wyjściowej prędkości obrotowej oraz niewielkiej masy własnej.

Dostępne także w innych przełozniach oraz kołnierzach wejściowych.

Dane logistyczne

Typ przesyłki - dla 1 jednostki sprzedażowej
Paczka