
Miernik posiada funkcje:
- pomiaru napięcia stałego w zakresach 32mV/3.2/32/320/1000V (±1.2%)
- pomiaru napięcia zmiennego w zakresach 3.2V/32/320/750V (±2.0%)
- pomiaru natężenia prądu stałego w zakresach 320µA/3.2m/32m/320mA (±2.0%), 10A (±3.0%)
- pomiaru natężenia pradu zmiennego w zakresach 320µA/3.2m/32m/320mA (±2.5%), 10A (±3.5%)
- pomiaru rezystancji (oporności) w zakresach 320?/3.2k/32k (±1.5%) 3.2M? (±2.5%) 32M? (±5.0%)
- pomiaru częstotliwości w zakresie 320Hz/3200Hz/32kHz (±1.0%)
- pomiaru wypełnienia cyklu % DUTY w zakresie 1-90% (±2.0%)
- pomiaru temperatury w zakresie -20°C - 750°C (±3.0%)
- pomiaru wyprzedzenia kąta zapłonu (DWELL 2/4/5/6/8 CYL) w stopniach (±2.0 stopnie)
- pomiaru obrotów silnika (RPM lub RPMx10) w obrotach/minutę (±2.0%)
- testu ciągłości obwodu (z brzęczykiem informującym o zamkniętym obwodzie przy rezystancji <20? )
- testu kierunku polaryzacji diody (z pomiarem napięcia przewodzenia diody)
Miernik posiada duży wyświetlacz, 34-segmentowy bargraf (linijka ułatwiająca szacowanie wskazań - odpowiednik wskazówki w miernikach analogowych), pamięć odczytu oraz automatyczną lub ręczną zmianę zakresów pomiarowych
Szczególną cechą wyróżnającą miernik jest indukcyjny pomiar obrotów silnika za pomocą sondy pomiarowej. Sonda w formie klipsu posiada regulowaną czułość i jest zakładana na przewód wysokiego napięcia przy świecy zapłonowej.
Miernik posiada ochronny holster wykonany z antypoślizgowego tworzywa, składaną podpórkę do ustawiania pod kątem, komplet przewodów pomiarowych zakończonych wtykami szpilkowymi i krokodylkowymi, sondę temperaturową typu K oraz miękką torbę-futerał do przechowywania i przenoszenia.