Usługa Raty z PragmaGO umożliwia odroczenie płatności za dowolne zakupy firmowe.
Korzystaj na dwa sposoby:Możesz wybrać najwygodniejszy dla Ciebie sposób spłaty – w 1 lub 3, 9, 12 miesięcznych ratach. Minimalna wartość Twojego zamówienia musi wynosić 100 zł, a maksymalna może sięgać nawet 100 tys. zł.
Wybierz metodę płatności Raty z PragmaGO w koszyku lub w zakładce "Dokumenty"
Przejdź do wniosku online, sprawdź swoje dane, wybierz liczbę rat i wyślij go.
Otrzymasz dostęp do Strefy klienta PragmaGO, w której możesz zaakceptować ofertę, wysyłając kod SMS.
PragmaGO opłaci Twoje faktury lub zakupy a Ty zapłacisz za nie zgodnie z wybranym harmonogramem.
Po skorzystaniu po raz pierwszy z usługi Raty z PragmaGO, aktywujesz swój limit ze środkami na kolejne zakupy - nawet do 100 tys. zł., nawet jeżeli Twój pierwszy zakup był na dużo mniejszą kwotę. Utrzymanie limitu jest całkowicie darmowe. Będzie to dla Ciebie dodatkowa pula środków, które można wykorzystać na kolejne zakupy firmowe.
Po wysłaniu pierwszego wniosku konieczna będzie jednorazowa weryfikacja tożsamości, która umożliwia wydanie decyzji o finansowaniu.
Po wysłaniu pierwszego wniosku poprosimy Cię o jednorazową weryfikację tożsamości.
Nie będą od Ciebie wymagane żadne papierowe wnioski, dokumenty ani umowy. Warunki zaakceptujesz kodem SMS.
Nie będą od Ciebie wymagane żadne papierowe dokumenty. Warunki zaakceptujesz kodem SMS.
Możesz rozłożyć płatność za fakturę na raty w każdym momencie i z każdego miejsca. Cały proces w PragmaGO przebiega online.
Możesz skorzystać z usługi w każdym momencie i z każdego miejsca całkowicie online.
Usługa dostępna jest dla każdego od ręki, a utrzymanie limitu jest całkowicie bezpłatne. Korzystasz wtedy, kiedy potrzebujesz.
Utrzymanie limitu finansowania jest całkowicie bezpłatne. Korzystasz wtedy, kiedy potrzebujesz.
Zaloguj się do swojego konta firmowego w TIM.PL i dodaj do koszyka potrzebne produkty. Wybierz „Raty z PragmaGO” jako sposób zapłaty i przejdź do kolejnych kroków. Kliknij w przycisk „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
Zostaniesz przekierowany do formularza PragmaGO – sprawdź zamieszczone w nim dane i wyślij go. Warunki finansowania otrzymasz e-mailem, a zaakceptujesz je w Strefie klienta kodem SMS.
Przejdź do zakładki „Dokumenty” w Moim Koncie i wybierz faktury, które chcesz opłacić.
W menu z okienka wybierz Raty z PragmaGO.
Przejdź do wniosku, sprawdź zamieszczone w nim dane i wyślij go. Warunki otrzymasz e-mailem, a zaakceptujesz je w Strefie klienta kodem SMS.