Oferty

Spis treści:

  1. Czym jest zapytanie ofertowe? Jak wygląda proces ofertowania?
  2. Jak złożyć zapytanie ofertowe na TIM.pl?
  3. Jak mogę wyszukać złożone zapytanie ofertowe lub ofertę?
  4. Jaki status może mieć zapytanie ofertowe / przygotowana oferta?
  5. Jak pobrać ofertę w PDF?
  6. Jak zobaczyć szczegóły oferty?
  7. Jak zamówić produkty z oferty ponownie?
  8. Jak dodać produkty z oferty do schowka?

1Czym jest zapytanie ofertowe? Jak wygląda proces ofertowania?

Aby negocjować warunki handlowe dotyczących konkretnych produktów masz możliwość złożenia zapytania ofertowego. Taka opcja pojawi się w koszyku po przekroczeniu wartości 5 tyś. zł netto lub dodaniu produktu, którego nie ma w magazynie.

Po złożeniu zapytania ofertowego Twój opiekun przygotuje dla Ciebie ofertę na podstawie produktów z zapytania i wyślę ją do Ciebie. Aby zaakceptować ofertę wejdź w zakładkę „Moje konto – Zamówienia i Oferty” i przy danej ofercie w statusie „Do akceptacji” kliknij "Opcje", a następnie "Akceptuję".

2Jak złożyć zapytanie ofertowe na TIM.pl?

Możliwość złożenia zapytania ofertowego pojawia się po przekroczeniu wartości 5 tys. zł netto w koszyku lub w przypadku braku towarów w magazynie. Po spełnieniu warunków w koszyku pojawi się przycisk “Podsumowanie - Zapytanie ofertowe”, który pokaże podsumowanie zapytania ofertowego.

podsumowanie zapytania ofertowego

W „Podsumowaniu” sprawdź, czy zgadzają się dane do faktury, dane do przesyłek, sposób płatności oraz zamawiane produkty. Jeżeli wszystko jest wypełnione poprawnie, kliknij „Złóż zapytanie ofertowe”. Zostanie ono wysłane do Twojego opiekuna.

zloz zapytanie ofertowe

Opiekun skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia warunków oferty. Propozycję wyśle do Ciebie w ramach potwierdzenia. Jeżeli zaproponowane warunki Ci odpowiadają, zaakceptuj ofertę, a zostanie ona przekształcona w zamówienie do realizacji. Ofertę oraz jej status możesz podejrzeć w zakładce „Moje konto - Zamówienia i oferty”.

3Jak mogę wyszukać złożone zapytanie ofertowe lub ofertę?

Wszystkie złożone przez Ciebie zapytanie ofertowe i oferty znajdziesz na stronie „Moje konto – Zamówienia i oferty”. Kliknij zakładkę „Oferty”, aby zobaczyć listę wszystkich ofert.

4Jaki status może mieć zapytanie ofertowe / przygotowana oferta?

Zapytanie ofertowe może mieć jeden z niżej wymienionych statusów:

  • Anulowana – zapytanie ofertowe zostało anulowane
  • Nowa – oferta oczekująca na weryfikację
  • Do akceptacji – oferta oczekuje na weryfikację i akceptację klienta
  • Zaakceptowana – zapytanie ofertowe zostało zaakceptowane oraz przekształcone w zamówienie

5Jak pobrać ofertę w PDF?

Aby pobrać ofertę w formacie PDF, wyszukaj interesującą Cię ofertę, kliknij na „Opcje”, a następnie „Szczegóły oferty”.

6Jak zobaczyć szczegóły oferty?

Jeżeli chcesz poznać szczegóły oferty wyszukaj interesującą Cię ofertę, kliknij na „Opcje”, a następnie „Szczegóły zapytania ofertowego” lub kliknij w numer oferty.

7Jak zamówić produkty z oferty ponownie?

Aby dodać produkty znajdujące się na ofercie do koszyka wystarczy, że klikniesz na „Opcje” a następnie klikniesz „Do koszyka”.

8Jak dodać produkty z oferty do schowka?

Aby dodać produkty znajdujące się na ofercie do schowka wystarczy, że klikniesz na „Opcje” a następnie klikniesz „Do schowka”.

Czy ten artykuł był pomocny?