Autoryzacja zamówień

Spis treści:

  1. Czym są i gdzie znajdę zamówienia do autoryzacji?
  2. Jak zaakceptować zamówienie do autoryzacji?
  3. Jak odrzucić zamówienie do autoryzacji?
  4. Złożyłem zamówienie do autoryzacji. Co dalej stanie się z moim zamówieniem?

1Czym są i gdzie znajdę zamówienia do autoryzacji?

Jeśli dodani przez Ciebie użytkownicy mają na swoich subkontach zaznaczoną opcję „Konto wymaga autoryzacji zamówień przez innego użytkownika” lub przekroczą przyznany im limit (np. dzienny lub koszyka), to ich zamówienia zostaną wysłane do autoryzacji, dzięki czemu użytkownik konta z wyższymi uprawnieniami ma możliwość ich akceptacji lub odrzucenia.

Wszystkie zamówienia wymagające autoryzacji znajdziesz na stronie „Moje konto – Zamówienia i oferty” w zakładce „Zamówienia do autoryzacji”.

2Jak zaakceptować zamówienie do autoryzacji?

Znajdź odpowiednie zamówienie, następnie kliknij na opcje i wybierz „Przejdź do zamówienia”. Na Twoim koncie utworzy się nowy koszyk „Autoryzacja zamówienia”. W nim możesz dokonać modyfikacji, a następnie zrealizować zamówienie.

3Jak odrzucić zamówienie do autoryzacji?

Znajdź odpowiednie zamówienie, następnie kliknij na opcje i wybierz „Usuń zamówienie”. Zniknie wtedy ono z listy oraz nie będzie ono realizowane.

4Złożyłem zamówienie do autoryzacji. Co dalej stanie się z moim zamówieniem?

Jeśli posiadasz subkonto i złożyłeś zamówienie do autoryzacji, oznacza to, że osoba z wyższymi uprawnieniami musi zaakceptować Twoje zamówienie. Dopiero wtedy zostanie ono przekazane do zrealizowania.

Czy ten artykuł był pomocny?