Spis treści:
- Czym są i gdzie znajdę zamówienia do autoryzacji?
- Jak zaakceptować zamówienie do autoryzacji?
- Jak odrzucić zamówienie do autoryzacji?
- W jaki sposób mogę przeszukać listę zamówień do autoryzacji?
- Złożyłem zamówienie do autoryzacji. Co dalej stanie się z moim zamówieniem?
1Czym są i gdzie znajdę zamówienia do autoryzacji?
Jeśli dodani przez Ciebie użytkownicy mają na swoich subkontach zaznaczoną opcję „Konto wymaga autoryzacji zamówień przez innego użytkownika” lub przekroczą przyznany im limit (np. dzienny lub koszyka), to ich zamówienia zostaną wysłane do autoryzacji, dzięki czemu użytkownik konta z wyższymi uprawnieniami ma możliwość ich akceptacji lub odrzucenia.
Zamówienia do autoryzacji znajdziesz w „Moje konto – Autoryzacja zamówień”.
UWAGA: Funkcja autoryzacji zamówień jest dostępna wyłącznie dla klientów biznesowych.2Jak zaakceptować zamówienie do autoryzacji?
Znajdź odpowiednie zamówienie, następnie kliknij na opcje i wybierz „Przejdź do zamówienia”. Na Twoim koncie utworzy się nowy koszyk „Autoryzacja zamówienia”. W nim możesz dokonać modyfikacji, a następnie zrealizować zamówienie.
Po złożeniu zamówienia będziesz mógł je znaleźć w „Moje konto – Historia zamówień”.
3Jak odrzucić zamówienie do autoryzacji?
Znajdź odpowiednie zamówienie, następnie kliknij na opcje i wybierz „Usuń zamówienie”. Zniknie wtedy ono z listy oraz nie będzie ono realizowane.
4W jaki sposób mogę przeszukać listę zamówień do autoryzacji?
Zamówienia do realizacji możesz wyszukać przy pomocy poniższych filtrów.
- Numer zamówienia – zamówienie możesz znaleźć, wpisując jego numer.
- Wartość zamówienia – możesz filtrować zamówienia do autoryzacji, wybierając przedział wartości zamówienia.
- Użytkownik – wybierając użytkownika z listy, zobaczysz zamówienia do autoryzacji złożone tylko przez tego użytkownika.
- Data złożenia zamówienia – wybierz przedział czasowy, w którym zamówienie do autoryzacji zostało złożone.
- Adres wysyłki – wybierz z listy jeden z zapisanych adresów, aby wyświetlić zamówienia, dla których został wybrany dany adres.
5Złożyłem zamówienie do autoryzacji. Co dalej stanie się z moim zamówieniem?
Jeśli posiadasz subkonto i złożyłeś zamówienie do autoryzacji, oznacza to, że osoba z wyższymi uprawnieniami musi zaakceptować Twoje zamówienie. Dopiero wtedy zostanie ono przekazane do zrealizowania.